- Tandartsen: Maaike, Gaby, Jessica en Veri
- Implantoloog: Linde
- Mondhygiënistes: Pary en Nikita
- Klinisch tandtechnicus: Lisa
- Balie assistentes | receptionistes: Corrina, Cindy
- Preventie assistente: Amy
Zoek je een Lieve Tandarts in Amstelveen?
Keizer Karelpark Tandartsen
Lindepark 2a, 1185 LD Amstelveen, Nederland
Aanwezige professionals
Fijn om te weten:
- Moderne en geavanceerde praktijk
- Veel aandacht en tijd voor kinderen en iedereen die het lastig vindt om naar de tandarts te gaan
- Een vrolijk, enthousiast team
- Naast algemene tandheelkunde en mondhygiëne kunnen patiënten terecht voor implantologie, onzichtbare beugel, esthetische tandheelkunde en prothetiek (eigen laboratorium)
- Gratis parkeergelegenheid voor de deur
Score Lieve Tandarts: 9
Als je patiënt bent bij deze praktijk kun je hieronder je ervaring delen met De Lieve Tandarts.
Over deze tandartspraktijk in Amstelveen
De Lieve Tandarts´ is een keurmerk voor tandartspraktijken. Keizer Karelpark Tandartsen heeft het in 2019 mogen ontvangen.
De tandarts (maar ook de andere medewerkers) neemt de tijd, geeft de patiënt de controle, is duidelijk over de behandeling en stelt zijn patiënten op het gemak. In Amstelveen zijn er momenteel 2 praktijken met dit keurmerk. Tandartsenpraktijk Keizer Karelpark in Amstelveen is er een van. “Hier in de praktijk gaat het om mensen”, stelt tandarts Joyce van Niele. “Om mensen en de gezondheid van hun gebit.”
De landelijke cijfers liegen er niet om: 800.000 mensen gaan niet naar de tandarts omdat ze te bang zijn en maar liefst drie miljoen mensen gaat niet regelmatig. Angst, bang voor pijn en het gevoel overgeleverd te zijn zijn hiervoor de meest voorkomende redenen.
Het gevoel geven echt ‘te gast’ te zijn
Bij Keizer Karelpark Tandartsen proberen de medewerkers er alles aan te doen de bezoekers het gevoel te geven dat ze echt te gast zijn. De tandartsen stellen de patiënten op het gemak, nemen de tijd voor een intake en weten goed wie er in de stoel ligt. Bovendien krijg je als patiënt de controle zelf in handen. Je mag alles vragen of zeggen en de tandarts is transparant over zijn handelen. Niet alleen over wat er moet gebeuren, maar ook over de kosten die daarbij horen. Zo weet je vooraf altijd waar je aan toe bent.”
Tandartsklinieken komen niet zomaar in aanmerking voor het keurmerk De Lieve Tandarts. “Naast een aantal praktische voorwaarden, aanwezige kwaliteitskeurmerken waaraan zij moeten voldoen, zijn ook de beoordelingen van de patiënten heel belangrijk”. “Wij kunnen als praktijk wel van alles willen, maar belangrijk is dat de patiënt zich ook daadwerkelijk op het gemak voelt, stelt praktijkeigenaar Joyce van Niele. Wij zijn blij dat je er bent. En hopen dat jij ook net zo blij na een behandeling weer bij ons weggaat.” Het motiveert ons als een patiënt voortaan met een fijner gevoel naar de tandarts gaat.